Hàbits i repetició

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L’estil de vida rau en els hàbits. El què fas, com ho fas i on ho fas configura el teu estil de vida. Tenim patrons automàtics per actuar i pensar.

Una acció es converteix en un hàbit quan, a força de repetir-la, queda incorporada en el nostre dia a dia. Repetir una actitud, repetir una acció te efectes…

Tu crees un hàbit; desprès els teus hàbits et creen a tu. (Yogi Bhajan)

La repetició, la millor forma de modificar els hàbits:

En el ioga i altres maneres de viure, la repetició d’unes accions durant un període de vàries setmanes s’utilitza per millorar o incorporar hàbits. La quarentena: Repetir al menys 40 dies els mateixos exercicis.

De fet, en general, l’aprenentatge d’habilitats també utilitza la repetició com a mètode (com aprendre a tocar un instrument musical, excel·lir en un esport, dominar un ofici, llegir i escriure be, etc.)

Habilitat i hàbit tenen la mateixa rel etimològica…

En Kundalini ioga s’utilitza la repetició (Jaap) per treballar i millorar hàbits mitjançant pràctiques meditatives i exercicis físics molt precisos :

  • Es recomana repetir-ho 40 dies per desaferrar un hàbit
  • Es proposa continuar 90 dies més per instaurar un hàbit nou
  • Una repetició de 120 dies consolida el nou hàbit
  • La repetició durant 1000 dies et dona el mestratge (la “maestría”) en aquella pràctica

La repetició, la repetició, la repetició, la repetició, la repetició, la repetició, la repetició. En els programes JIO s’utilitza la repetició per aprofundir i accelerar l’assoliment de resultats.

 

JIO IOGA, Programes de Kundalini ioga, assessorament i coaching. Carrer Rocafort 93, Barcelona (Eixample Esquerra)

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Hábitos y repetición

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El estilo de vida radica en los hábitos. Lo que haces, cómo lo haces y dónde lo haces configura tu estilo de vida. Tenemos patrones automáticos para actuar y pensar.

Una acción se convierte en un hábito cuando, a base de repetirla, queda incorporada en nuestro día a día. Repetir una actitud, repetir una acción tiene efectos …     

Tú creas un hábito; después tus hábitos te crean ti. (Yogi Bhajan)

La repetición, la mejor forma de modificar los hábitos: En el yoga y otras maneras de vivir, la repetición de unas acciones durante un período de varias semanas se utiliza para mejorar o incorporar hábitos.

La cuarentena: Repetir lo menos 40 días los mismos ejercicios. En general, el aprendizaje de habilidades utiliza la repetición como método (aprender a tocar un instrumento musical, sobresalir en un deporte, dominar un oficio, leer y escribir bien, etc.)

Habilidad y hábito tienen la misma raíz etimológica …

En Kundalini yoga se utiliza la repetición (Jaap) para trabajar y mejorar hábitos mediante prácticas meditativas y ejercicios físicos muy precisos: 

  • Se recomienda repetirlo 40 días para desapegar un hábito     
  • Se propone continuar 90 días más para instaurar un hábito nuevo     
  • Una repetición de 120 días consolida el nuevo hábito     
  • La repetición durante 1000 días te da la maestría en esa práctica

La repetición, la repetición, la repetición, la repetición, la repetición, la repetición, la repetición. En los programas Jio se utiliza la repetición para profundizar y conseguir los resultados.

JIO IOGA, Programas de Kundalini yoga y coaching. Calle Rocafort 93, Barcelona (Izquierda del Eixample )


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